تست ریسپانسیو بودن سایت
نوشته شده توسط : افتخاری

 


آزمایش ریسپانسیو بودن وبسایت
طراحی وب سایت ریسپانسیو که ابزار سئو  اکران صدق در گوشی و تبلت داشته باشد به صورت حتم دشواری بیشتری خواهد داشت اما هنگامی که برای این عمل صرف می کنید گران بها میباشد چون اکنون در حدود ۷۰ درصد بازدیدکنندگان تارنما ها از روش گوشی صفحه ها شما‌را میبینند. چنانچه هنوز با معنا ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا آشنا نشده اید سفارش می کنیم نوشته‌ی علمی پباده سازی ریسپانسیو چه می باشد
Responsive Design چه می‌باشد؟ اهمیت طراحی وب سایت Responsive

 

طراحی وب به طریق Responsive Design چه میباشد و چرا اهمیت داراست؟ محاسبه تفاوت ورژن گوشی برای تارنما و ساخت سایت responsive در همت وب سایت و رضایت یوزرها
رجوع‌کنید.

 

اکنون میتوان ذکر کرد هنگام طراحی وب
طرز اکران آن در تلفن همراه حتی از دسکتاپ هم مهمتر شده‌است و وبسایت هایی در وب مشاهده می‌کنیم که Mobile First پباده سازی گردیده اند. یعنی نخست برای ورژن تلفن همراه آن ها تصمیم گیری گردیده و آنگاه ورژن دسکتاپ به این ترتیب پباده سازی شده‌است.

 

برای سنجش درستی تلاش ورژن ریسپانسیو وب سایت می بایست آشنایی صدق از همگی سایزهای کاغذ اکران مو جود داشته باشیم و وبسایت را در تمامی این سایزها بازبینی کنیم. برای سریعتر شدن این فرایند ابزارهایی در فضای وب پباده سازی گردیده اند که وبسایت را در سایزبندی های متعدد به شما اکران می‌دهند تا سرعت با صرفه کردن طرز اکران برای شما ارتقاء یابد. درین نوشته‌ی علمی ۶ ابزار باارزش برای آزمایش ورژن ریسپانسیو وبسایت را به شما معرفی می‌کنیم.

 


ابزار Xrespond خودش را یک تب مجازی در مرورگر معرفی میکند و روش اکران وبسایت شما در سایزهای گوناگون را در یک شیت ارایه میکند. درین ورقه با اسکرول افقی می توانید سایزهای استاندارد صفحه های اکران و طرز اکران وبسایت در آنان‌را مشاهده فرمایید.

 

تیتر بالای هر پنجره سایز برگه اکران آن پنجره و پرطرفدارترین دستگاهی که با این سایز روانه بازار شده‌است را به شما نشان می دهد. این وب سایت تعداد متعددی از دستگاه ها مو جود را پوشش می دهد و به شما یاری میکند طریق اکران در هرمورد از آنان را محاسبه فرمایید. همینطور می‌توانید بعدها دلخواه خویش را به طور دستی وارد نمایید.

 

ابزار آزمایش ریسپانسیو بودن وبسایت

 


آزمایش ریسپانسیو وبسایت با Responsinator
این ابزار شباهت متعددی به به ابزار قبل داراست با این تفاوت که به مکان اسکرول افقی سایزهای گوناگون را ذیل هم به شما اکران می‌دهد. همینطور در ابزار Responsinator
سایزهای گوناگون دستگاه های اپل آیتم دقت قرار گرفته و با به کار گیری از یک قاب مطلوب در نزدیکی کادر حالا و هوای اکران در تلفن همراه یا این که تبلت را بیشتر برای شما تداعی میکند.

 

شاید Responsinator ابزار مطلوب برای آزمایش برخورد گرا بودن وب سایت به طور آنلاین نباشد و از نگاه سایز بندی و تجهیزات ضعیف خیس از Xrespond باشد. البته ظواهر جالب این وبسایت به شما یاری میکند که حتی از تصویر تشکیل شده تحت عنوان یک مثال از وب سایت خویش در تلفن همراه استعمال کرده و در پباده سازی های خویش از آن فایده بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: